Heipä hei murupulleroiset!

Just tulin kotiin Traconista. Itken. Oli liian kivaa ja haluun takasi ;-; Voin suoraan sanoo et toi oli mun elämän tähän astisista coneista paras. Huhhuh. Sori tää mun sekoilu mutku conidarra on liian suuri. Oottakaas nii kerron vähän mitä on tullu tehtyä :'D
  Elikkä joo. Olin siellä Frodon kanssa. Kerranki oltiin koko viikonloppu Traconissa, kahtena edellisenä vuonna ollaan aina oltu vaan lauantai. Ja kyllä kannatti! En tajuu miten ollaan pärjätty vaa yks päivä tuolla :'D Mut niin, juna Pasilasta lähti vähän kaheksan jälkeen ja saapu Tampereelle siinä kymmenen maissa. Frodo matkusti cossissa (ja cossas Frodo Reppulia oih) ja mä olin tylsä eli menin vaan peruukissa ja kissankorvilla. Perillä siis ekana vaihoin cossin päälle. Ja kyseessähän oli Desuconista tuttu "Seven Years War" Preussi, kun ei mulla ollu varaa hankkia mitään uuttakaan :'D Mut on toi Preussikin vaan niin ihana.
  Sitte käytiin viemässä laukut isotavaranarikkaan Tampereen Yliopistolle kulman taakse. Sen jälkeen alkokin sitte sellanen hullunmylly etten enää itekkään muista mikä tapahtu missäkin järkässä :'D Eka taidettiin nähä Noksu (DeviantArtissa Improkarpanen), joka on siis meiän tuttu viime Traconista ja kans mun fellow piirtäjäkaveri Lavyrinthoksessa. Meiän oli tarkotus pitää Lavyrinthos-miittiäkin tossa myöhemmin, mut aikataulutus oli vähän pielessä ja... Niin :'D Mentiin Noksun ja Frodon kaa jonottaa amv-kisan paikkalippuja joskus kahentoista ja puol yhen välillä ja päästiin pois jonosta ehkä puol kaks. Se oli aika hirvee kokemus suoraan sanottuna. 0/5 ei enää ikinä niin paljon seisomista kerralla. Sitten meillä oli hirveetä säätöä, et saatais vihdoin miittijengi kasaan ja siinä sivussa napattiin mukaan yks kuokkavieras josta tuliki meiän eka uusi kaveri siinä conissa :'D
  Lopulta saatiin kaikki Traconin Lavyrinthos-piirtäjät ja noin viis kappaletta kuokkavieraita yhteen paikkaan. Mut ei, enhän mä niille sit hirveesti jutellu, ku siinä vieressä oli oikein mukava Itävalta ja sen kaverina mun kaksoisolento eli toinen Preussi-cossaaja. Me juteltiin pianoista ja Itävalta oli oikein miehekäs, oih ♥ Tosi mukavaa porukkaa.
  Tässä vaiheessa me tajuttiin että ei herranjumala, me ei olla käyty sisällä vielä ollenkaan muuten ku vaan vaihtamassa vaatteet! Sanottiin siis Frodon kanssa heipat kaikille ihanille ihmisille ja siirryttiin eteenpäin kohti taidekujaa. Siellä tarttu mun mukaan nää söpöläiset:

P1040591.jpg

He ovat Pitten käsialaa :'D Mun vauvat. Rakastan teitä. Ja tietysti tää:

P1040600.jpg

Koska SilliS. Miks ei.
 Tän jälkeen me taidettiin siirtyy myyntisaleja kohti. Koska tarrat on ihania mun oli pakko hankkia tää koristamaan mun läppäriä:

P1040593.jpg

Ihana pikku Peridot se siinä.

P1040599.jpg

Ai niin, sain kans yheltä mun luokkalaiselta ihan ilmaseks tällasen ihanan printin ;A;
  Tän jälkeen tajuttiin että herranjumala, ei olla syöty mitään koko päivänä! Tottakai me suunnattiin sit heti kauppaan. En sit syöny ees kaikkii mun eväitä kerralla :'D Perus minä. Täs vaiheessa alko myös sataa, et oli ihan mukava päästä täyteen ahdetusta Tamperetalosta välillä väljempään paikkaan.
  Sateen lakattua mentiin ulos ottamaan kuvia. Mä en oo hirveen hyvä kuvattava eikä Frodo hirveen hyvä kuvaaja (sori ny vaa mut itekki sanoit nii :'DD) et joo kuvat on vähän mitä on. Ei se mitään mulla oli hauskaa niitä ottaessa.

11982391_610275852446418_62866438_o.jpg

Sorsakuiskaaja Preussi yrittää kovasti saada sorsaa tulemaan luokseen...

11993224_610275849113085_1190448026_o.jp

...mutta se perhanan otus vaan ui tiehensä. Aika ilkeää.

11989288_610275922446411_1254035523_o.jp

Onneks Preussilla on oma lintunsa. Oih kun oon nätti.

11991179_610275959113074_2030957211_o.jp

Loppuun vielä eeppinen Pepe-pose. Yee.
  Jossain vaiheessa kello tuli kuus ja meiän oli aika siirtyy kohti amv-kisaa. Siitä nautin kovasti :'D Vähän oli ehkä turhan paljon sellasii synkkiä ja traagisia rakkausvideoita, mut oli siellä monta tosi hyvääkin. Tykkäsin tosi paljon I'm already therestä ja siitä Haikyuu- videosta, oisko sen nimi ollu We are young? Siinä oli niin ihana tunnelma :'D Ja tietysti kaikkien lemppari El Macho FanTakeo oli ihana. Mul soi koko loppuillan päässä se biisi xD (en tietty kuuntele sitä nyt en)
  Amv-kisan jälkeen me oltiin Frodon kaa jo niin väsyneitä, et käytiin vaan enää nopeesti Hesessä iltapalalla ja hakemassa laukut narikasta. Sitten mentiin Kemjiksen johdolla meidän majapaikkaan, joka oli siinä Tampere-taloa vastapäätä tien toisella puolella :'D Meiän sviitti osoittu sellaseks suureks toimistotyyppiseks tilaks, joka oli remontissa mut siel oli rauhallista, ihan vessat ja suihkut ja kaikki. Ilta kulu kivasti videoita kattoessa. Joskus myöhään sit Kemjis saapu myös nukkuu mukanaan meiän kaveri Alien. Allu ei tietenkään ollu tajunnu ottaa mukaan mitään makuupussia tai muuta, joten sen yö kulu sit muiden kainalossa värjötellen D: voi raasua. Mun yö meni ihan mukavasti, mitä nyt vähän viileä oli kun ei siellä ollut oikein mitään kunnon lämmitystä. Huppista. Ja niin, meiän oli tarkotus herää vast yheksältä, mut me sit herättiinki jo kuudelta eikä sit saatu enää unta. Coniin kuitenki päädyttiin takasi vasta joskus kymmenen jälkeen. Frodo oli vaihtanu cossinsa Momijiin Fruits Basketista ja mä olin mystinen casual-kissankorva-Preussi.
  Ekana ajateltiin mennä moikkaamaan meiän nettikamuja siihen lammen rannalle, mut matkan varrella huomasin joukon Hetalia-cossaajia enkä mä sit niitä saanu mielestäni koko loppuconin aikana :'D Koko ajan halusin mennä puhumaan niille. En ees tajuu mistä tää mun suuri Hetalia-fanitus on tullu, ennen conia pidin sitä hyvänä sarjana mut nyt about elän pelkästään sen voimalla. Creepyä.
  Tässä vaiheessa törmäsin mun larppikaveriin, joka cossas 11. Tohtoria. Pienen keskustelun jälkeen päätettiin sit vierailla noiden eellämainittujen Hetalia-ihmisten luona ja se oli varmaan mun elämän paras valinta. Feidasin sit vahingossa Frodon (sori viel siitä!! D:) mut mulla oli ihan pirun hauskaa siellä miittaamassa. Päädyin juttelee taas yhelle kaksoisolennolleni (eli lisää Preusseja, jes) ja me päädyttiin luomaan aikaparadoksi järkkäämällä Preussien ja Italioiden ryhmähali, ihan vaan Tohtoria ärsyttääksemme :'D Siin oli ihanan lämmin.
  Sit Frodo tuli vihasena kiskomaan mut pois sieltä ja me lähettiin Heseen aamiaiselle Noksun kanssa. Meillä oli ihan liian hauskaa Hesen liukumäessä xD se oli kyl suunniteltu vähän mua nuoremmille, joten vähän ahdasta oli, mut mukavaa.

11989273_610276092446394_1648361521_o.jp

Ruuan jälkeen me päätettiin mennä sorsapuiston leikkipuistoon pelleilemään. En ees muistanu et keinuminen on niin kivaa :'DD Meil oli iha sika hauskaa, tosin Hesen liukumäki oli parempi ku sen leikkipuiston.

11996420_610276089113061_337571076_o.jpg

Preussi valloittaa maailman, eiku.
  En sit voinu enää olla erossa mun uusista Hetalia-kavereista, joten menin takas niiden ikuiseen miittiin. Frodokin sit uskaltautu lopulta mukaan sinne ja me juteltiin muutamille tyypeille. Jossain vaiheessa se Itävalta lauantailta ilmesty kans paikalle, ja sai heti kimppuunsa kolme palvelevaa Preussia, mut mukaan lukien. Mun uus kaveri, arpinaama-Preussi, oli Itävallan penkkinä, toinen Preussi jalkatukena ja mä hieroin sen selkää :'DD
  Lopuks uskallauduin joka kysymään arpinaama-Preussin ja yhen fem!Italian nimiä ja sain sit siinä rytäkässä kaks uutta kaveria :'D oon ylpee itestäni, en mä yleensä uskalla puhuu kellekkään. Nyt vaan puhuin. Vau.
  Frodo halus mennä viel johonki Free-luentoon, ja pakko sanoo et kannatti mennä. Se oli tosi mielenkiintonen ja hauska :'D Nautin suuresti siitä lopun videosta.
  Koska meil oli vielä reippaasti aikaa ennen junan lähtöö, me käytiin vielä vikan kerran myyntisalissa ja taas jotain tarttu mun mukaan. Tällä kertaa Haikyuu-avaimenperä.

P1040597.jpg

Kuolen tän söpöyteen ;-; Asahi on yks mun lempihahmoista ja oon niin happy.
  Tän jälkeen meiän pitiki alkaa jo lähtee kohti juna-asemaa, koska laukut piti viel hakee narikasta ja haluttiin viel käydä kaupas ennen lähtöä. Oli siis aika hyvästellä kaverit ja con ;-; en nauttinut. Haluun takasin. Agh.
  Ja öh. Nyt oon kotona. Kello on koht 23:00, huomen on kouluu ja mä kirjotan tätä vaan enkä tee mitään fiksua. Hyvin menee mut en pysty nukkumaankaa koska conidarra on niin suuri :'D Fuu fuu. Sori vielä et tää postaus oli näin seko. Öitä.