Hejssan svejssan vaan kaikille!

Jotenkin on käynyt niin että eksyit meikäläisen uunituoreeseen blogiin. Sulla kävi hyvä mäihä, nimittäin tää blogi on laatukamaa - tai on ainakin nyt, kun täällä ei vielä ole mitään. Mutta palaa muutaman kuukauden päästä niin katotaan onks tää jo ehtinyt kuolla (luultavasti) vai oonko jaksanu laittaa tänne ties mitä kaunista. No, se selviää sitten tulevaisuudessa.

Mitä ekassa postauksessa oikein pitäiskään olla? No, ehkä kerron pari faktaa itse pääjehusta, henkilöstä kaiken tämän takana? Eli siis minusta, Fallusta!

Oon kotosin Helsingistä ja täytin tossa 26. helmikuuta 16 vuotta. Ei huono ikä ollenkaan. Niin ja naaraspuolinen ihminen on siis kyseessä jos sitä mietitte. Oon aikamoinen sekopää (mitä ei tietenkään tossa edellä voinu huomata), tykkään animesta, piirtämisestä ja sellasesta shaibasta. Tällä hetkellä parhaat fandomit on varmaa Marvel ja... Gravity Falls? Tai Steven Universe? En tiiä :'D Eli siis länsimainenkin animaatio on mun mieleen aika usein. Kirjat on kans elämä, mut nyt en oo hirveesti kerenny mitää lukee ku ysin loppu oli aikamoista rumbaa ja nyt kesäl oon vaa liian laiska avaa kirjaa. On mulla tuolla The Bane Chronicles kesken mut en mä sitä hirveesti jaksa selailla :'D hyvä se silti on. Ja sitte tietysti harrastan cosplayta. Ok, tää on kyl aika uus harrastus mulle, viides conini oli just tossa kesäkuun alussa (Desucon 2015) ja siellä mulla oli oikeestaa eka cossini mistä oikeesti tykkäsin. En mä siihen kyllä hirveesti mitään ite tehny, mutta kuitenkin. Saakelisti rahaa vaa kuluu tossa, en tiiä miten aattelin saada Traconii jonku cossin.

Nyt meni vähän aiheesta ohi. Uppista. Mutta eiköhän tästä saanu aika hyvän kuvan siitä millanen mä oon? :'D Kiitos jos luit ja vielä suurempi kiitos jos jatkat pidemmällekkin! Katotaan miten tän blogin kanssa käy. (Edellinen ei tietenkään kuollut köh köh)

Elikkä joo, ens postaukseen siis. Se on moro!


ja loppuun tungen ilkeästi linkkejä mutta jos haluut mua seurata muissakin kenties vähemmän kuolleissa medioissa niin tässä ois mun

DeviantArt
Tumblr
Youtube
Tarinasivu Faraway Place