Heipä hei taas!

On taas se aika vuodesta, kun pitää lähteä metsään hyttysten keskelle hytisemään ja leikkimään eräjormaa - eli siis partioleirille. Tänä vuonna leiri oli vähän etuajassa, koska loppukesästä osa porukasta (mä mukaan lukien) on Japanissa isommalla partioleirillä. Partiontäytteinen kesä, jippi-vitun-jii ja sillai.

Mut ei siinä mitään, oli kiva leiri. Olin johtajana, mut koska mul ei ollu pestiä niin oli aika sluiba viikko. Olin vetämäs parii ohjelmaa, istuin yhen päivän haikkirastilla ja autoin leirikasteessa, mut ei hirveest muuta. Leirikaste oli muute ihan paras, ku kerranki sain olla se joka nauraa ku muut kärsii ja kastuu. Vanhemmat lapset pääs käymään sellases sairaan coolis bunkkeris mikä oli siinä vähän matkan päässä. Siel oli iha sika pimeetä ja creepyä päivälläki, melkein säälin niitä ku ne joutu sinne yöllä. Melkein. Olin sit seuraavana päivänä ihan kuollu koska menin nukkuu vasta neljält mut oli se sen arvosta. Olin metäs siis koko viikon (25.6.-2.7.) ja se kyl suoraan sanottuna riitti mulle, koska suihkuu ja kännykän laturia alko tulla vähän ikävä. Oli aika paskeaa kun ei saanu puhua kavereille, jotka oli ties missä päin Suomea. Onneks nyt istun iloisesti kotona ja kattelen animea.

Mut joo. Ei muuta. Tarinan opetus: Metsässä on kivaa mutta suihkussa vielä kivempaa.